Als game programmer bij Fireroot Studios, ben je verantwoordelijk voor het vertalen van de wensen van game designers naar technisch functionaliteiten. Ook wordt je natuurlijk in het creatieve proces betrokken; een goede game maak je immers met een team!

Wat je allemaal gaat doen

  • Het programmeren van gameplay onderdelen en mechanics
  • Het architecteren en implementeren van core-systems
  • Het ontwerpen van technisch hoogwaardige software architectuur
  • Het onderzoeken van nieuwe technieken en implementaties

Je zal ervaring opdoen in

  • Het werken in een jong en enthousiast multidisciplinair team
  • Het werken in Unity met C#, de HDRP pipeline en een Scriptable Object Architecture
  • Het werken volgens de SCRUM methode
  • Het onderbouwen, presenteren en rapporteren van je werk
  • Het contact leggen met de doelgroep

En nog véél meer!

Wat wij van jou verwachten

  • Aanwezigheid bij de bedrijfsborrels (zolang je maar niet verklapt hoeveel de baas drinkt…)
  • Een stage van minimaal 4 maanden
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • Een affiniteit met games en/of puzzels
  • Een hele boel gezelligheid

Wat bieden wij

Hoe ziet het sollicitatieproces er uit?

Klaar voor het avontuur?

Want nu hebben we je toch wel overtuigd?

Solliciteer nu!