Als Character Design & Modeling artist binnen Fireroot Studios ben jij niet alleen verantwoordelijk voor de vijanden… maar voor alle karakters! Door jouw skills in te zetten zorg je dat de game nu echt tot leven gaat komen!

Wat je allemaal gaat doen

Character Design:

  • Het maken van concepten voor characters, bosses, guards, enemies and many many
    more!
  • Research doen naar anatomie en emoties
  • Nadenken en mogelijkheden bedenken

Character Modeling:

  • Concepten van characters/creatures realiseren in maya en/of Zbrush.
  • UV’en van modellen.
  • Testen van modellen of het animatie ready is.

Je zal ervaring opdoen in

  • Het werken in een multidisciplinair team
  • Werken met de SCRUM
  • Contact leggen met de doelgroep
  • Presenteren van concepten en resultaten aan het team

Character Design:

  • Het maken van concepten voor characters, bosses, guards, enemies and many many
    more!
  • Het doen van research naar anatomie en emoties
  • Het nadenken en bedenken van mogelijkheden binnen jouw sector

Character Modeling:

  • Het realiseren van de anatomie
  • Een model ready maken voor rigging en animation.
  • De verschillende manieren om te modelleren.
  • Het UV’en van gemaakte modellen.

En nog véél meer!

Wat wij van jou verwachten

  • Aanwezigheid bij de bedrijfsborrels (zolang je maar niet verklapt hoeveel de baas drinkt…)
  • Een stage van minimaal 4 maanden
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • Een affiniteit met games en/of puzzels
  • Een hele boel gezelligheid

Wat bieden wij

Hoe ziet het sollicitatieproces er uit?

Klaar voor het avontuur?

Want nu hebben we je toch wel overtuigd?

Solliciteer nu!