Als Character Rigging & Animation artist binnen Fireroot Studios, maak jij iedere beweging natuurlijk! Het is jouw taak om te zorgen dat de game geloofwaardig is. Of het nu een boss of een protagonist is.. jij fixt het!

Wat je allemaal gaat doen

  • Het analyseren van de gemaakte modellen
  • Het doen van onderzoek naar rigging in Maya
  • Het riggen van modellen
  • Het maken van animaties in Unity en/of Maya
  • Het doen van onderzoek over animaties

En nog véél meer!

Je zal ervaring opdoen in

  • Het werken in een multidisciplinair team
  • Werken met de SCRUM
  • Contact leggen met de doelgroep
  • Presenteren van concepten en resultaten aan het team
  • Het doen van onderzoek naar rigging en animations
  • Het maken van animaties in de game industrie

En nog véél meer!

Wat wij van jou verwachten

  • Aanwezigheid bij de bedrijfsborrels (zolang je maar niet verklapt hoeveel de baas drinkt…)
  • Een stage van minimaal 4 maanden
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • Een affiniteit met games en/of puzzels
  • Een hele boel gezelligheid

Wat bieden wij

Hoe ziet het sollicitatieproces er uit?

Klaar voor het avontuur?

Want nu hebben we je toch wel overtuigd?

Solliciteer nu!